زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:53 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تبلیغات
تبلیغات
کلیک کنید
[-]
مطالب انجمن
اخرین ارسالی های انجمن
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 134
نویسنده پیام
وضعیت: آفلاین
ارسال‌ها : 1413
عضویت: 10 /2 /1391
محل زندگی: ساوه
سن: 18
شناسه یاهو: hazraty.afshin
تشکرها : 164
تشکر شده :364
وب من :http://asemanpatogh.tk

تم سونی اریکسون
10تم زیبای سونی اریکسون

گوشی های شرکت سونی اریکسون با توجه به همسان شدن 2 شرکت معتبر، گوشی هایی با کارائی فراوان را به بازار عرضه می کنند. این دقت و کیفیت نزد ما ایرانیان که از گوشی های این شرکت به خوبی بهره می بریم کاملا آشکار است. اما شاید تا چند سال گذشته شرکت سونی اریکسون قابل قیاس با شرکت نوکیا و سایرین نبود اما با راه اندازی خط تولید جدید این شرکت برای گوشی های لمسی و نو آوری ها در این عرصه، این شرکت جانی دوباره گرفت و در این لحظه می توان با خرید یک گوشی لمسی با هر برندی آن را با یک سونی اریکسون مقایسه کرد.
سایت دانلود رایگان بسته ای زیبا و جذاب از بهترین تم های سونی اریکسون را برای کاربران خود فراهم آورده است. این بسته تم سونی اریکسون با دقت صفحه 240*320 می باشد و عزیزانی که از این دقت صفحه بهره می برند می توانند به خوبی از این تم های زیبا استفاده کنند. این بسته تم سونی اریکسون را به تمامی کاربران عزیز پیشنهاد می دهیم.









دانلود رایگان k800 themes
 (حجم : 6.82 مگابایت)




رمز عبور فایل : 
www.fdl.ir




منبع:فری دانلود





امضای کاربر: admin
پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 17:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
وضعیت: آفلاین
ارسال‌ها : 1413
عضویت: 10 /2 /1391
محل زندگی: ساوه
سن: 18
شناسه یاهو: hazraty.afshin
تشکرها : 164
تشکر شده :364
وب من :http://asemanpatogh.tk

پاسخ : 1 RE تم سونی اریکسون
تم های فوق العاده زیبای سونی اریکسون320*240

یکی از مواردی که تلفن همراه را به عنوان صرفا نه وسیله کاری به وسیله ای برای سرگرمی تبدیل کرده است تنوع در تمامی ابعاد می باشد. تغییر پس زمینه گوشی،تغییر تم و ظاهر آن،دریافت و ارسال بلوتوث و ... که به به گفته برخی کارشناسان تلفن همراه دیگر به عنوان یک وسیله ارتباطی محسوب نمی شود ولی هر روز شاهد پیشرفت این وسیله های الکترونیکی هستیم گاهی می بینیم که تلفن همراه یک لپ تاپ جیبی است که تمامی کار یک کامپیوتر را به خوبی برای ما انجام می دهد. گاهی هم نقش یک وسیله پخش صدای با کیفیت بالا را برای ما انجام می دهد.
تم های فوق العاده سونی اریکسون در بسته ای 50 تایی و مخصوص تمامی گوشی های شرکت سونی اریکسونی است که دارای دقت صفحه 240x320 می باشند. این تم های زیبا در موضوعات ورزشی،طبیعت،اتومبیل و... می باشند که توسط تیم دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده شده است. این تم های فوق العاده بر روی گوشی هایی مانند K800 ,K810 ,K770 و گوشی هایی نظیرآن قابل استفاده هستند. با دریافت این بسته تم سونی اریکسون می توانید گوشی خود را متحول کنید





رمزعبور فایل :
 
www.fdl.ir



منبع : فری دانلود






امضای کاربر: admin
پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 17:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :